ICC 10 Taktiky

Lord Marrowgar

 

1.Základ který se musí plnit na 110% Většina práce plní DPS hráči a to je ničení SPIKE boss tyto tkz. spike castí takže můžete přesne vidět, kdy hodí SPIKE tyhle trny se musi OKAMŽITĚ zdmgovat. Hráč ve spike nemůže dostat heal takže je to pravdu důležíté tyto "trny" ničit. Pokud jsou spiky, nemyslete si že si budete v klidu dál DMGovat bosse. Pokud někdo nepůjde do spiků (-50DKP)

2. Could flame je to plamen který se táhne pomalu od bosse takže když dáváte pozor a nedíváte se pouze na spelly tak se těmto flamům dá jednoduše vyhnout i meele dmg se jim muže rychle vyhnout protože boss má velký hit box, takže meele DPS můžou stát trochu dál od bosse a nemusejí stát přímo pod bossem.

3.Bonestorm (bladestorm) boss se roztočí stejně jako arms warrior. Roztočí se a hodí do kříže flame, nestůjte pod ním ale kousek dál at vidíte kam se žene flame. Je lepší koupit Bonestorm, než stát v plamenech! Snažte se at vás boss nikde "nesevře".

4.Cleaf tento spell / atack chytá off tank a tank takže nikdo ale opravdu NIKDO nepůjde k tankům jinak chytne cleaf a může říct pápá :)

www.youtube.com/watch?v=_0gk_eHMbtYTady máte videjko, všímejte si jak lidi uskakujou z plamenů a když se někdo ocitne na spiku, okamžitě DPS do něj jdou.


Lady Deathwhisper

 

1.Fáze-Bossovi se zhazuje nejdříve mana. Může se použít Hero, na Gunshipu bude k ničemu. Po chvíli dojdou elitky ktere si na sobě drží Off tank. Fanaticové by měli jít dolů jako první. Po killu elitek se jde Z5 full DMG do bosse.

2.Fáze-V této fazi se jí už shazují HP ,Elitky.

Ability Lady

1-Spell Hází takový kulatý zelený plošnák (Death and Decay, spel totožný jaký má DK) tak z tohoto zeleného urychleně PRYČ!
2-Spell Lady v druhé fázi střílí frostbollt to targetu z největším agrem. Správně to má chytat samozdřejmě tank který by si ho mel držet.
3-Spell Lady dává maind control je to věc kterou spousta z vás nejspíše nechápe. Jakmile toto někdo dostane tak žádný plošný DMG u bose (hlavně warrior a paladin )Tohle prostě musíte pochopit, že ho jinak zabijete.

www.youtube.com/watch?v=C_L1d17e77I Sice trochu chatické, ale uvidíte aspon jak tento fight probíhá.

 

Gunship Battle

 

Myslím si, že Gunship je nejjednodužší a je to Loot skoro zadarmo. Tady jde o to, aby každý poslouchal co má udělat a slovo WIPE neexistuje. Gunship Battle je primárně přestřelka lodí s cílem zničit nepřátelský stroj dřív, než bude zničen ten váš. Před začátkem boje je potřeba rozdělit hráčům role: první skupinka obsadí kanóny, druhá bude přeskakovat na nepřátelskou loď, třetí zůstane na vlastní lodi a postará se o obranu. Základ je vzít si triko u LEVÉHO npc, nasadit na sebe a pomocí tohoto trika se dostanete na druhou lod (ukáže se vám zelený kroužek kam chcete skočit) Nikdo nekliká na Muradina, protože tím se spouští gunship. Pokud bude wip a umřete, triko si vezmete znovu.

1.Naše lod-Na lodi se budou spawnovat elitky, do kterých by měla jit většina DPS. Po určitém čase se spawnujou další, tak je potřeba je postupně likvidovat.

2.Děla-2 lidem se přidělí pravé a levé dělo. Při začátku Battlu do nej naskočíte a mačkáte 2x-1 a pak 1x-2. Budete střílet na KRAJ lodi, tak abyste ničili lod a s ní Axethrowery.(Trolové co hážou sekery). Několikrát se Vám dělo během hry zamrazí a během té chvíle můžete pomoct s elitkami na naší lodi. Jak dělo rozmrzne, nastoupíte zpátky. Víc vás zajímat v děle nemusí.

3.Control- je důležité ho dělat dobře, protože na vás závisí celý Gunship Battle. Control dělají většinou paladinové, magové, warlockové. Vzadu na nepřátelské lodi se objeví Raketometčíci, kteří střílejí rakety na naši lod a dávají jí opravdu velké rány. Úkolem je, udržet je ve stunu(Repetence-Paladin,Mage-Polymorph,Warlock-Fear, Hunter-ideální je Freezing Arrow). Každý s kotrollerů si vybere 1 a musí si hlídat po dobu celého Gunshipu, aby neměl čas na naši lod vystřelit.(např. Paladin Repetence má 1 min control, Hunter jen 28s). Když vidíte, že control se blíží ke konci, skočíte na lod a obnovíte.

4.Mage-Tank zaměstná nepřátelského velitele na NEPŘÁTELSKÉ lodi a všechny DPS, jdou killnout mage, musí to být opravdu blesková akce, protože tank který zaměstná Surfanga dostává postupně stacky.(tato úloha se netýka lidí co jsou v dělech). Po killnutí mage se okamžitě skáče zpátky na lod!

5.Healové a RDPS-Vzhledem k charakteru boje je pro healery a RDPS ideální pozicí okraj vlastní lodi. Jediné, co si musí ohlídat, jsou nepřátelské rakety, které ale včas upozorňují na místo svého dopadu výraznou texturou. Nepřátelská běžná střelba jde snadno přehealovat. Pokud se zrovna ranged DPS nevěnují nepřátelským útočníkům na vlastní lodi, mohou sestřelovat protivníky na druhé lodi, čímž zabraňují zbytečnému stackování. (Samozřejme Mage a control mají přednost)

Deathbringer Saurfang

Boj se Saurfangem není pouze o jeho zabití. Saurfang totiž za každé zranění, které někomu udělá on nebo jeho addi, dostává energii Blood Power - ta je vidět místo jeho mana baru. Po naplnění energie na 100% zakleje náhodný cíl pomocí Mark of the Fallen Champion a energie mu spadne na nulu, cíl potom dostává část zranění tanků a musí do něj jít vysoký heal. Pokud navíc takto zakletá postava zemře, Saurfang se healne o 5%.

Rozestavení raidu
Saurfang se tankuje na schodech, jsou potřeba 2 tanci. Všichni melee stojí za bossem a celý boj pouze mlátí bosse. Rangeři a healeři jsou rozmístěni do půlkruhu u okraje plošiny na maximální range, mezi sebou musí mít 12 yardů rozestupy. Healeři nejlépe stojí uprostřed, aby dosáhli na všechny.

Blood Nova
Saurfang hází na postavy stojící dál od něj (ne na tanky a melee). Samotné postavě to neudělá nic, ale zraní to všechny do 12 yardů od ní a za každého zraněného dostane boss 2 body energii. Všichni rangers stojí 12y od sebe.

Boiling Blood
DoTka na náhodném hráči, nejde proti tomu nic dělat a je to v podstatě konstantní přísun 1 bodu energie pro bosse za každý tik (celkem 8 bodů za 8 tiků za cast). Z toho vyplývá, že se nelze úplně vyhnout rostoucí energii u bosse.( Jde napříklak použít bublina)

Rune of Blood
Na 20 sekund čas od času sešle na jednoho z tanků. Druhý tank musí okamžitě přebrat bosse a postižený tank musí přestat dělat jakékoliv akce. Toto je absolutně důležité, protože za každé zranění postiženého tanka dostává boss 1 bod energie a navíc se healne za 10x tolik, kolik zranil. Tank s debuffem Rune of Blood nic nedělá a druhý musí okamžitě tauntovat.

Blood Beasts
Každých 40 sekund vyvolá Saurfang u sebe 2 beasty. Je nutné je zabít oba dříve, než do někoho začnou kousat, protože Saurfang dostane za každé kousnutí 1 bod energie. DBM odpočítává vyvolání beastů, těsně před vyvoláním musí přestat tanci a melee používat AOE kouzla, aby je nenaagrovali. Naopak beasty musí naagrovat rangeři a zlikvidovat je dřív, než k nim dolezou.

Mark of the Fallen Champion
Tento debuff dostane náhodný hráč po dosažení 100 energie bossem. Dostává pak zranění od tanků a potřebuje velký heal. Nepočítejte s tím, že žádný hráč tento debuff nezíská, během boje budou minimálně 2 až 3. Pokud postižený hráč zemře, boss se healne o 5%, takže pozor na to.

Frenzy
Na 30% dostane boss malou enrage a začne být "trochu" silnější

Festergut

Základ je nahodit Shadow resistance!

Gastric Bloat
Zranění za 10k a debuff na tanka, který se stackuje a naskakuje každých cca 10 sekund, ale při 10 stackách tank exploduje. Druhý tank tak musí při 9 stackách bosse přebrat(čím víc stacků máte=tím větší šupy dostáváte) a původní tank musí ihned přestat bosse mlátit a sundat si aggro než znovu začne.(Pokud jste nikdy netankovali tohoto bosse nebo si nevěříte můžete přebírat třeba po 8)


Pro MT a OT:

* Stůj před bossem a mlať hlava nehlava
* Jakmile má druhý tank 9 stacků Gastric Bloat, přeber
* Jakmile máš 9 stacků Gastric Bloat, přestaň cokoliv dělat, shoď si aggro, a pak mlať bosse, ale nepřežeň to
* Po třetím nadechnutí bosse přežij za každou cenu použitím záchran.

Pro melee DPS: Nic speciální, jen full DMG.

Pro ranged DPS a healery:

* Udržuj 10 yardů rozestupy
* Jakmile se pod tebou objeví Vile Gas, hned uteč
* Jakmile se na tobě objeví spóra
o Pokud je aspoň jedna spóra i na meleečkách, tak stůj a nech ostatní dobehnout
o Pokud není na meleečkách spóra, aspoň jeden ranger se spórou musí k nim
* Jakmile se objeví spóra na někom jiném, běž k němu (je na to 12 sekund)
* Po bouchnutí spóry se vrať na místo

Pár rad pro healery:

* Ze začátku čekej masivní zranění do všech, healuj raid jak o život
* Po třetím vdechnutí bossem čekej masivní zranění do tanka, healuj ho jak o život
* Po výbuchu spór čekej vyšší zranění raidu, nenech nikoho umřít
* Po bossově vydechnutí vyléči raid a posbírej mrtvé

 

Rotface

 

Na tento boss fight jsou potřeba dva tanci (z důvodu tankovani bosse a adda). Samotny boss se tankuje ve středu mistnosti, dps melee, ranged a healeři stoji pobliž bosse +-10yardu

Ooze Flood
Tato abilita zacne byti dostupna cca po 30s od pullu.V celku je to velka zelena skvrna, ktera zabira 1/4 mistnosti. (NIKDO v ní nestojí)

Mutated Infection
Tato abilita způsobuje 3,900 az 4,100 dps po dobu 12sec. Hráč má sníženy healing o 75% a při dispelu ability se naspavní Small Ooze. POZOR tuto abilitu nedispelujte instantně, hráč musi odběhnout z raidu k OT který ho nabere.

BIG OOZE
Tento hnus se vytvoři po spojení dvou Small Ooze. Musi byt kitovan OT, z duvodu ability Unstable Ooze. Samotny Oze je velice pomaly, takze neni problém s kitovanim. V průbehu boss fightu bude žrát Small Ooze, které se naspawni pri dispellu. Jakmile sežere 5 techto malých Oz tak začne abilita Unstable Ooze Explosion a samotný BIG OOZE se despawne.

Professor Putricide

 

Profa je 3-fazovy encounter. Do druhe faze se boj dostane na 80% bosse, do posledni na 35%. Pri kazdem prechodu faze dostane raid debuff "TEAR GAS", ktery da raidu stun po dobu kdy profesor utika ke svemu stolu a rozhodi po mistnosti lahvicky.

Prvni 2 faze bude off tank kontrolovat abomination. Tim ze bude abomination aktivni bude raid dostavat konstantni aoe damage. Off tank aktivuje abominaci kliknutim na profesoruv stul. Po transformovani do abo ma v baru 3 ability- "Eat ooze", "Regurgitate ooze" a "Mutated slash".

Behem vsech 3 fazi profesor rozhazuje zelene kaluze slizu. Haze 2 zaroven na random hrace a po dopadu davaji okolo 4k dmg za sekundu vsem co v nich stoji. Hlavnim ukolem je aby hrac ktery kontroluje abomina(offtank) snizoval velikost kaluzi a zbavoval se jich prvni abilitou "EAT". Snezenim ziskava 4 energy body na dalsi dulezitou abilitu, kterou pozdeji musi pomoct raidu.

Behem prvnich dvou fazi bude profesor take summonit 2 typy addu a to VOLATILE OOZES a GAS CLOUDS. Na to ze se tak stalo upozornuje emotem "Professor Putricide begins to cast Unstable Experiment!" . Ooze se spawnuje v severni casti mistnosti a gas v jizni.

Volatile ooze se po spawnuti zameri na random target zelenym paprskem, zarootuje ho na miste a blizi se k nemu. Pokud nebude ooze zniceny do doby nez dosahne cile, da 70k dmg, ktera se rozdeli mezi nejblizsi targety cile(10y) + knockback. Tady prichazi na radu dalsi uzitecna abilita abomination, a to zpomaleni targetu o 50 % ("Regurgitate ooze"), cimz se ziska cas na zerg ooze nez vybuchne.

Gas clouds se take zameri na random target, s tim rozdilem ze nedavaji rooty, ale debuff "GASEOUS BLOAT" o deseti stacich. Kazde 2 sekundy dostane hrac s debuffem dmg a ubude stack debuffu. Kdyz cloud nedosahne sveho cile behem 20 sekund, debuff opadne a cloud se zameri na jiny cil. Kdyz dosahne cile, hrac dostane dmg odvijejici se od poctu stacku debuffu ktery na sobe ma.

Oba typy addu se tedy spomaluji a jede se dps burn. U obou typu ranged pali hned jak je to mozne, melee se pridavaji az jakmile si vybere target(pri zmene targetu odbenout). A to z toho duvodu, aby nedostali ranu jakmile budou u nej na melee range a add si nahodou vybere je.

Posledni mechanikou ktera se objevuje v prvni fazi jsou GASS BOMBS. Profesor rozhodi po mistnosti male hnede flasky na kterych se nesmi stat..exploduji. Za kazdou cenu se jim tedy vyhnout.

Jakmile profesor ma 80%hp tak raid dostane stun, boss utika ke stolu a vyrostou v mistnosti 2 tentacly. To znamena ze se boss dostal do druhe faze a ke stavajicim abilitam se pridavaji nove. Patri mezi ne MALLEABLE GOO. Vystreli sliz na random hrace, sliz leti vzduchem a po pristani dava 15k dmg a casting speed o 200% dolu. Vybira si rad ranged dps ale kdyz nema na vyber nepohrdne meleekem. Sledovat tedy vsechny ability z prvni faze + vzdusny prostor, ktery se stal take nebezpecnym ve fazi druhe.

Takto se pokracuje do faze treti ktere dosahne na 35% svych HP. Opet nabehne ke svemu stolu a rozhodi bomby. Z profesora se stane fesak s buffem "Mutated strength" s 50% dmg up a + attack speed. Utoky proti nemu take zacnou stackovat mutated plague na tankovi, coz pusobi dmg do raidu odvijejici se od poctu stacku. 6 stacku je instant raid wipe. Tady nastupuje na scenu off tank a tauntuji si s tankem bosse tak aby nedosahli vice jak 4 stacku, coz by mela byt stale healovatelna dotka.

ooze ani gasy se ve treti fazi uz nespawnuji, ale malleable goo a bomby stale pokracuji.

Na treti fazi je tedy vhodne schovat nejake ty cooldowny a poradne rozjet dps zavod s professorem ktery dosahl soft enrage a znicit jej dokud nema berserk. Tento encounter ma totiz 10minutovy enrage timer.

Princove

Máme tu celkem 3 prince (Keleseth,Valanaar,Taldaram). Kelesetha a Nucleosy(modré mráčky), které se u něj spawnou tankuje off tank a main tank Valanara a Taldarama. Během boje si Princové přehazují životy a DMG se jde jen do 1 Prince (ten který má životy. Nesmí se tu plošnit a hlavně NEDMGOVAT NUCLEOSY!

Na začátku boje vykouzlí Kinetic Bomb, což je menší žlutobílá koule létající po místnosti. Na tuto kouli musí být vyčleněn jeden z ranged DPS, který ji pomocí zraňování bude neustále držet ve vzduchu. Když bomba není zraňována, tak pomalu klesá k zemi a pokud dopadne, zraní všechny v místnosti za 12k a odhodí až ke zdi místnosti.

Shock Vortex - jakmile začne jeden z Princů castit tuhle abilitu, musí se vytvořit rozestupy a jít od něj co nejdál.

 

Blood Queen Lana'thel

 

 

Melee stojí za bossem, rangeři a healeři stojí rozprostřeni po místnosti tak, aby střed zůstával prázdný. Důvodem je abilita královny Pact of the Darkfallen, kterou kouzlí každý cca 30 sekund. Je to propojení 2 hráčů, které je znázorněné červeným paprskem. Propojení hráči dostávají každou sekundu zvyšující se shadow zranění, dokud se navzájem nepřiblíží na 5 yardů. Proto je důležité okamžitě po obdržení Pactu běžet doprostřed na potkávací místo.  Během trvání Pactu jsou zraňováni i hráči okolo těch propojených, proto je střed kruhu prázdný.

Další abilitou královny je Swarming Shadows. Postižený hráč bude 7 sekund za sebou nechávat shadow ohně, velice podobné Legion Flames u Jaraxxuse. Cíl debuffu nesmí běžet doprostřed, ale po stěnách místnosti dozadu. Zobrazuje se nad Vámi taková fialová šipka, opravdu se to nedá přehlédnout.

Každé 2 minuty BQ přejde na střed, vyfearuje vás (snažte se držet daleko od plamenů, Humani použijí raciálku) vyletí do vzduchu a 6 sekund bude na všechny kouzlit Bloodbolty. Každý zraňuje za zhruba 8k HP

Nejdůležitější mechanismus a základ k poražení královny je její poslední schopnost - Essence of Blood Queen. Jedná se vlastně o upíří kousnutí, které na vybraného hráče nahodí královna cca po 15 sekundách od začátku boje. Daný hráč zesílí a získá 100% zraňování navíc a 15% heal za zranění které udělá. Nevýhodu to má v tom, že za 50 sekund se promění na upíra, pokud nekousne někoho dalšího. Technicky to vypadá tak, že po 50 sekundách vám zmizí normální action bar a budete mít jen jednu novou abilitu Vampiric Bite, kterou musíte během 10 sekund na někoho použít. Koušou se jen DPS! (u heala a tanka to nemá žádný význam) Pořadí kousání se většinou určuje dopředu.

 

Valithria Dreamwalker

 

Cílem boje uzdravit draka na plné HP, což jí umožní se osvobodit a ukončit boj mocným AoE. Healeři se tak musí zaměřit na léčení bosse, přičemž tank a DPSka budou zabíjet vlny příchozích addů. Pro 10man by dle návodů měl stačit 1 tank, protože většina addů nemusí být tankována. 3 healeři jsou zde nutnost. Pevná pozice není, protože během boje dochází neustále k přesunům dle addů.

Suppresor
Takoví malí mrštný potvory, vypadají jak Ambusheři přes Rotfacem/Festergutem. Ty jdou rovnou za Valithrií a channelují na ní healovací debuff, proto se musí hned sundavat. Netankují se.

Risen Archmages
Vypadají jako Kel'thuzad, prostě lichové. Mají hnusné kouzelné ability, Frostbolt zraňuje a zpomaluje celý raid (dá se a musí být přerušován), Column of Frost udělá na podlaze 2 žlutá kola, kdo v nich bude stát za 2 sekundy, toho to vystřelí do vzduchu a nebude moct kromě zranění pár sekund nic dělat. Poslední abilita je Mana Void, což je velké fialové kolo na zemi, kdo v něm bude, přijde o manu. Takže pořád koukat pod nohy (i healeři)!

Pro healery je zde důležitý mechanismus získávání buffů. Čas od času Valithria vykouzlí 3 zelené portály do Emerald Dreamu. Chvilku před objevením portálu je místo kde se objeví znázorněno zelenou tečkou. Po objevení portálu vždy 2 ze 3 healerů odejdou do snu, kde budou "lovit" obláčky Dream Clouds. Ve snu se pohybujete normálně ve všech osách, je dobré získat co nejvíce obláčků, protože za každý dostanete 10% healování navíc a mana regen. Pro 10man je použitelná taktika, kdy jeden healer je primárně určen na healování bosse (ideálně paladin nebo shaman) a do snu jde vždy, s ním jde na střídačku vždy jeden ze zbylých healerů a ten třetí zůstává a healuje raid. Na bosse fungují všechny záchranné healovací ability.

 

Sindragosa

 

Fáze (1) - pozemní
- Tank nabere Sindragosu a otočí ji bokem k balkonu
- Zbytek raidu si stoupne z boku
- Sindragosa castí permanentně Frost Auru
 do celého raidu
- Do tanka dá občas Frost Breath

- Přibližně po každém druhém Frost Breathpřitáhne raid pod sebe a začne castit Blistering Cold -> všichni musí utéct tak 25y od ní - kolmo na své pozice, nic nedělat, jen běžet; tanci zůstanou pod ní, výbuch je odhodí a oni naberou sindragosu


DPS (spell)
- Kontrolují, jestli nemají debuff Unchained Magic – když při něm castí, tak se jim stackuje Instability -> nastakovat tak 5-8

DPS (physical)
- Kontrolují, jestli nemají debuff Permeating Chill – když při něm mlátí Sindragosu, tak se jim stackuje Chilled to the Bone -> nastakovat tak 5-8

Fáze (2) – vzduch (50sec)
- po 60sec od pulu; a pak každé 1:50 minuty 
- nad dvěma hráči (nahotkovat je) se objeví modrá šipka
 – od nich se musí tak 10y, oni od sebe taky
- jak namarkované uzavře do ledu
, tak dps může začít led rozbíjet 
- během toho se na zemi po celém balkoně budou objevovat modré marky -> tam dopadne Frost Bomb
; všichni nezmražení se musí schovat za zmražené hráče
- ledové vězení
 se sundá na 30%-20%hp, pak se počká, až dopadne poslední Frost Bomb (DBM časovač fází) a rozbije se úplně
- pokračuje zase Fáze (1)


Fáze (3)
- začne na 35%; je převážně o přežití
- sem schovávat trinkety, defensiv abillity apod.

- Občas dá na někoho modrou šipku -> musí běžet od raidu, nejlépe třeba ke zdi u hlavy Sindragosy (nebo noze) -> zmrazí ho -> musí se osvobodit, hned
- Ten led
 funguje jako zábrana v stackování Mystic Buffet -> range a heal si tam půjdou shodit debuf a zničí kostku
- Tanci se střídají na bossovi tak, že jak je Ice Tomb tak jeden si jde shodit debuffy a druhý tankuje sám (dostává větší dmg)

 

 

Lich King

 

fáze 1 jeden tank stáhne bosse na dolní hranu kruhu ( dál od trůnu at stihnete přesun na okraj ve druhé fázi ) my ho měli až u značky portalu , a s bossem na sobě drží i malé ghouly , do těch se nemusí , buď je zabije náhodné aoe nebo sami zmizí při přechodu do další fáze další tank nabírá velkého adda - Horrora a postaví se s ním kousek od MT a otočí ho od raidu ostatní stojí pod nimi do trojúhelníku směrem dolů od trůnu 

boss používá dvě ability -
 infest - shadow dmg a dotka na celý raid - shodí se vyhealováním nad 90%HP a - necrotic plague - nákaza na jednoho člena raidu - ten musí ihned k velkému addovi a do 5s musí být diseasnut , jak z něj shodíte nákazu měla by přeskočit na Horrora na něm bouchnout a přeskočit na OT ze kterého to zas ihned cleansnete ( aby se nám horroři nepřemnožovali měli jsme na nich stabilně dva kastery a těsně před začátkem další fáze do něj šli všichni a pak srazit bosse na 70% aby nám nezůstával do druhé fáze )

fáze 2 : celý raid se přesune na okraj plochy 
jedno ranged nejlépe s instantkami ničí celou fázi frozen orby ( bílé koule)co hází směrem k vám boss ( pokud nějaký doletí sestřelí vás přes okraj a je to docela vejška 
)
budou se spavnovat spiriti - DB namarkuje lebkou toho z koho vznikne a ten se přesune k tankům ti spirita naberou a otočí od raidu ( dávají silence před sebe ), zbytek raidu je zabíjí
po celou dobu fáze dává boss dmg v rádiu 15Y tak nestůjte úplně u sebe at to najednou neschytá moc lidí ( jsou to takové fialové provázky )
po 60s zakastí boss jiné aoe ( vypadlo to jako zaledování celé plochy ) a to musí všichni okamžitě na střed k němu - celý okraj se zřítí


fáze 3: zůstává infest ( vyhealovavat do plnejch ) , přibude defile - shadow aoe zona pod jednoho hráče - odběhnout od raidu a vylezt z ní co jerychleji, jinak se bude rozrůstat a bude Wipe

už nebudou Horroři a nákaza ale bude se spavnovat Valkyra - chytne jednoho hráče a poletí ho hodit přes okraj - ihned zabit – spomalovat na 40% opět fáze 2

fáze 4 : nebudou Horroři ani Valkyra ani infest , zůstává defile ( shadow flek ), přibude add spirit - rychle zabít jinak bouchne a na jednoho hráče zakastí boss Harvest soul - přesune ho do jiné dimenze - tam musíte zabít spirit wardera - healeři musí vyhealovat Terenase do plnejch pak vás to vrátí zpět

na 10 % HP bosse boj končí